Najczęściej zadawane pytania.
Jak mogę się skontaktować z działem obsługi klienta on-line?
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących procesu obsługi lub realizacji zamówień prosimy o kontakt naszym Działem obsługi klienta:
tel.: + 48 789 818 717
e-mail: sklep@fol-kul.pl
Godziny pracy Działu obsługi klienta: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00
Dlaczego nie otrzymuję powiadomień o statusie mojego zamówienia?
Błędne podanie adresu e-mail uniemożliwia otrzymywanie wiadomości mailowych i tym samym powoduje brak powiadomień na temat statusu zamówienia.
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera?
Tak, otrzymywanie newslettera jest dobrowolne.
Jak często będę otrzymywać newslettera?
Newslettera z naszą ofertą staramy się wysyłać nie częściej niż raz w tygodniu.
Czy w sklepie internetowym pojawiają się promocje specjalne?
Często organizujemy akcje promocyjne dla naszych stałych klientów – rekomendujemy zapisanie się do newslettera i rejestrację w sklepie online.
Jak długo będę czekać na zwrot gotówki za zwrócony towar?
Zwrotów dokonujemy w terminie 14 dni od zgłoszenia lub otrzymania produktu.
Czy ceny w sklepie online mogą różnić się od cen w sklepach stacjonarnych?
Tak, ceny w sklepie stacjonarnym mogą się różnić od cen w sklepie online.
Czy jest możliwość przekierowania zamówienia lub zmiany adresu dostawy?
Od momentu wysłania przez nas paczki, nie mamy możliwości jej przekierowania do punktu odbioru, ani zmiany adresu dostawy. Jeśli przewoźnik udostępnia taką możliwość , otrzymasz link do zmiany opcji dostawy w wiadomości e – mail informującej o przybliżonym czasie dostarczenia Twojej przesyłki.
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi klienta.
Pamietaj!
Możesz anulować zamówienie tylko , gdy nie jest w realizacji. Gdy zamówienie otrzyma status ‘’Gotowe do wysłania ‘’, nie ma już możliwości jego anulowania.
Czy dowozimy towar do klienta?
Tak, dowozimy. W celu wyceny kosztów transportu zapraszamy do kontaktu
tel.: + 48 789 818 717
e-mail: sklep@fol-kul.pl
Godziny pracy Działu obsługi klienta: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00
Czy jest możliwość łączenia przesyłek wielkogabarytowych z małymi elementami?
Nie , nie ma takiej możliwości. Duże gabaryty wysyłane są osobno, małe elementy pakujemy w oddzielną przesyłkę.
Ile będę czekał na przesyłkę dużych gabarytów?
Standardowo przesyłki niestandardowe wysyłamy do 5 dni roboczych.
Czy produkty na zamówienie podlegają zwrotowi?
Nie, nie ma takiej możliwości. Towary „na zamówienie” wymagają przed złożeniem zamówienia kontaktu telefonicznego lub mailowego, celem ustalenia szczegółów:
tel.: + 48 789 818 717
e-mail: sklep@fol-kul.pl
Jakie są koszty wysyłek wielkogabarytowych?
Ceny dostaw elementów niestandardowych , zależne są przede wszystkim od ich wagi i gabarytów.
W celu dokładnego zapoznania się z kosztami ich dostawy prosimy o kontakt ze sklepem:
e-mail: sklep@fol-kul.pl
Tel. 789 818 717
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Tak , można złożyć zamówienie telefoniczne. Prosimy i kontakt ze sklepem pod numerem telefonu:
+48 789 818 717