Wybierz język:

Szkolenia BHP

Kompleksowe usługi BHP dla każdego przedsiębiorstwa .

Celem firmy jest wszechstronne i profesjonalne wspieranie klientów w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. Na rynku wyróżnia nas jakość, wysokie kompetencje oraz pasja w tym co robimy. Za każdym razem dopasowujemy się do oczekiwań klienta.

KOMPLEKSOWE USŁUGI BHP DLA KAŻDEGO PRZEDSIĘBIORSTWA

  • szkolenia okresowe
  • szkolenia okresowe dla pracodawców i osób kierujących pracowników
  • szkolenia okresowe dla pracowników administaracyjno -biurowych
  • szkolenia okresowe dla pracowników inżynieryjno -technicznych
  • szkolenia dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach roboczych
  • obsługa całości zadań służby BHP w firmach
  • ocena ryzyka zawodowego dotyczącego określonych stanowisk pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP
  • opracowanie odpowiedniej dokumentacji powypadkowej oraz udział w dochodzeniu powypadkowym
  • sporządzanie instrukcji stanowiskowych

OFERUJEMY RÓWNIEŻ PEŁNĄ OBSŁUGĘ KADROWĄ

  • Dokumentacja zatrudnienia pracownika.
  • Wyliczanie i kontrolowanie praw urlopowych pracowników; weryfikacja przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umowy.
  • Przygotowywanie informacji o zatrudnieniu oraz obwieszczeń o czasie pracy
  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników.
  • Prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy ( na podstawie dostarczonych list obecności) z uwzględnieniem rozliczenia wszelkich nieobecności min. urlopy, choroby.
  • Przygotowywanie dokumentacji przyjmowania pracowników.
  • Kontrolowanie terminów badań lekarskich; przygotowywanie skierowań na badania.
  • Kontrolowanie terminów szkoleń BHP

Szkolenia BHB Rzgów

Skrót BHP może kojarzyć się jedynie z obowiązkowym szkoleniem, które przechodzimy, rozpoczynając współpracę z nową firmą. Istota bezpieczeństwa i higieny pracy nie zamyka się jednak w kilku regułach – to ochrona pracownika na każdym stanowisku i troska o wygodę pracy.

Co to jest BHP?

BHP, czyli bezpieczeństwo i higiena pracy to zestaw jasno określonych zasad dotyczących pracy na dowolnym stanowisku. Z jednej strony wyznacza on pracodawcy konkretne obowiązki związane z zapewnieniem pracownikowi odpowiednich warunków pracy, z drugiej strony wymusza na pracowniku stosowanie przepisów, które zagwarantują mu ochronę i komfort na stanowisku pracy.

Jeśli masz własne przedsiębiorstwo, musisz wiedzieć, co to jest higiena pracy i jak zapewnić bezpieczeństwo swoim pracownikom.

Wskazówki znajdziesz w X. dziale Kodeksu Pracy. Sześć artykułów, które tam znajdziesz, dokładnie opisują, czym jest istota bezpieczeństwa i higieny pracy.

Co regulują przepisy

Zgodnie z ogólnym brzmieniem przepisów jako pracodawca jesteś zobowiązany do ochrony zdrowia i życia pracowników poprzez zapewnienie im higienicznych i bezpiecznych warunków pracy.

Dokonujesz tego m.in. poprzez:

  • przygotowanie i wywieszenie w widocznym miejscu instrukcji BHP dla pracowników (zgodnie z art. 211 Kodeksu pracy),
  • poinformowanie pracownika o potencjalnych zagrożeniach, jakie mogą pojawić się podczas wykonywania codziennych obowiązków (wraz z przygotowaniem odpowiednich procedur w razie ich wystąpienia),
  • zapewnienie pracownikowi czystego i bezpiecznego stanowiska pracy w pomieszczeniu spełniającym wymagania stawiane przez prawo (m.in. utrzymanie odpowiedniej temperatury czy dostosowanie w razie potrzeby pomieszczeń do wymagań osób niepełnosprawnych),
  • zapewnienie pracownikowi w razie potrzeby odzieży ochronnej (np. kasku, rękawic, odpowiedniego obuwia lub fartucha),
  • przekazanie pracownikowi informacji o konieczności stosowania się do poleceń przełożonych, zwłaszcza tych odnoszących się do przestrzegania procedur bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • skierowanie pracownika na obowiązkowe szkolenia BHP oraz regularne badania medycyny pracy w celu stwierdzenia jego zdolności do kontynuowania działań na obecnym stanowisku,
  • przygotowanie i stosowanie wytycznych dotyczących utrzymania porządku w miejscu pracy (m.in. obchodzenia się z niebezpiecznymi substancjami i przedmiotami mogącymi wyrządzić krzywdę pracownikom),
  • odpowiednie oznaczenie miejsca pracy przy pomocy znaków informacyjnych, znaków nakazu oraz zakazów.

Pozyskanie wiedzy teoretycznej dotyczącej powyższych kwestii umożliwia szkolenie BHP. Co to jest, nikomu raczej nie trzeba tłumaczyć, warto jednak niezmiennie podkreślać istotę jego odbycia przez pracowników. Zgodnie z przepisami, to Ty, jako pracodawca, musisz zadbać, aby zatrudnieni uczestniczyli w podobnych szkoleniach regularnie.

Szkolenie BHP – co ile lat trzeba je odbywać?

Bezpieczeństwo i higiena pracy to niezwykle ważny aspekt działania każdego przedsiębiorstwa. Zatrudniając pracowników, musisz wiedzieć, jakie warunki spełnić, aby ich praca była bezpieczna. Nie możesz też zapominać o tym, że higiena pracy to czynnik, który dba nie tylko o komfort zatrudnionych, ale też ich zdrowie. Dbaj więc o to, by Twoja wiedza dotycząca BHP była aktualna.

To samo tyczy się Twoich pracowników. Oni również muszą regularnie aktualizować swoją wiedzę na temat potencjalnych zagrożeń na zajmowanych stanowiskach oraz procedur przygotowanych na wypadek ich wystąpienia. Powinni też wiedzieć, co to jest higiena pracy i jak o nią zadbać na swoim stanowisku. Wszystkich informacji dostarczy im szkolenie bhp. Co ile lat muszą w nich uczestniczyć?

Wszystko zależy tak naprawdę od zajmowanego stanowiska i roli w strukturze organizacji. Przykładowo:

  • pracownik fizyczny powinien być kierowany na obowiązkowe szkolenia BHP co 3 lata,
  • osoby na stanowiskach kierowniczychprzedsiębiorcy, pracownicy inżynieryjno-techniczni oraz specjaliści BHP mają obowiązek odświeżać wiedzę co 5 lat,
  • na pracowników administracyjno-biurowych obowiązek ten spada co 6 lat.

Zgodnie z wymogami przepisów prawa, pierwsze szkolenie dla nowo przyjętego pracownika powinno się odbyć, jeszcze zanim przystąpi on do pracy na stanowisku.

W naszej ofercie oprócz obowiązkowych szkoleń BHP znajdziecie Państwo:

  1. Udział w opracowywaniu dokumentów– zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  2. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy.
  3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.
  4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
  5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP.
  6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
  7. Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej.
  8. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.

Nasi Partnerzy

                            

Zamknij
Zamknij
Zaloguj
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.




0
Napisz do nas:
message
sms
whatsapp
phone
Wybierz walute
PLN Złoty polski
EUR Euro